Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Besim Kapu Talihim Yok Bahtım Kara

Rising Star
Rising Star her bölümü ile ekranlarda yerini almaya devam ediyor. Tv8 ekranlarında ki başarılı ses yarışmasında sahneye çıkan birbirinden iddialı isimlere jüri oy veriyor. Sizde yarışmada oylamaya katılabilir Tv8 yan ekran uygulaması ile oy kullanabilirsiniz. Yarışmacılar %70 lik barajı geçerek önlerinde dev ekranı kaldırıp jüri ile karşı karşıya gelmek için tüm hünerlerini sergiliyorlar. Jürinin oyu ise %7 lik bir artış gösteriyor performansta. Bir süre gelen üzücü şehit haberleri için canlı yayın yapmayan yarışma bu akşam yeni bölümü ile sizlerle buluşacak. Rising Star ikinci tur elemeleri bu akşam başlıyor ve herkes elinden geleni sahnede sergiliyor. Canlı yayın ile sunulan yarışmada halk anlık jüri üyesi olarak yer alıyor. Sizde beğendiniz kişiye oy vermek için Tv8 yan ekran uygulamasını indirin ve sosyal medya hesaplarınızdan birisi ile bağlanıp Evet yada Hayır olarak oy kullanabilirisniz.

Talihim Yok Bahtım Kara Sözleri
Şu dünyanın gam yükünü
Çeken var mı benim gibi
Gece gündüz gözyaşını
Döken var mı benim gibi
Gece gündüz gözyaşını
Döken var mı benim gibi yok
Talihim yok bahtım kara
Böyle hayat batsın yere
Sinesine vura vura
Ölen var mı benim gibi yok
Gitmez ki başımdan atam
Ben bu derdi kime satam
Saçlarını tutam tutam
Yolan var mı benim gibi
Saçlarını tutam tutam
Yolan var mı benim gibi yok


risin star, besim kapu, talihim yok bahtım kara,rising star besim kapu
Rising Star Besim Kapu Talihim Yok Bahtım Kara Reviewed by Sözlerine Bak on 21:15 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by HABERLER2 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.